•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Michael - 20 april 2014 19:15





Men först och främst måste jag säga...

SATAN VA MÄTT JAG ÄR.

Satt i godan ro i soffan, plingar på dörren.

Går mot dörren  och ser i ögonvrån en arm som viftar.

 

 

Öppnar och där står min granne med en gigantisk

kartong som innehåller en kebabpizza (familjepizza) som

troligen gjorts fel i beställningen.

Han kastade sig i bilen, tänkte på oss (ser vi hungriga ut?)

så vi satte oss snällt ner och avnjöt denna goda.

 

 

Nu orkar vi inte ens hälften så min dotter

som varit i Stockholm och hälsat på Kungen var på väg hem

med sin sambo ska få avnjuta resten...

 

 

När dom väl varit här ska vi dra oss upp

på Halleberg med kamera, hink & spade...

Finns tydligen människor som tömmer sina komposter

och trädgårdsavfall på berget så det jag stjäl kommer från

villaägarna. Har förr funnit aklejor, prästkrage, narcisser så

vi får se vad som hittas idag... :)

 

 

 

  Skitspännande..... hahahahaha

Av Michael - 20 april 2014 12:36

  Koppla ifrån tv-tittandet en stund...

Kanske skulle bege mig ut och leka med kameran en stund.

Finns massor att föreviga och färgerna utökas hela tiden.

 

 

Det kan inte vara sämre än det jag gör just nu.

Ja så får det bli faktiskt...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards