•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Michael - 22 april 2014 17:07

 


Och trots att jag egentligen har massa

saker som jag vill göra är inte kroppen med på banan.

 

 

Händerna stela, fötterna likstela, iskalla, och känns

som jag har tusen nålar dygnet runt från vristen ner till tårna.

Vid tårna känns det som något drar loss dom.... (fatta känslan)

 

 

Vill ge mig ut och fota, hittat suget igen

men skulle behöva skidkläder + långkalsonger för att

inte frysa sönder.

Går jag ut och vistas utomhus i trädgården funkar det hyfsat bra.

 

 

Sen när jag kommer in i värmen

känns det som jag befinner mig kedjad på ett isflak.

VILL verkligen ha värme nu...

VILL som min vän, syster yster åka till Bomstad Beach och sugas ner i den sköna

varma sanden och bara äta glass........

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards