•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Michael - 23 april 2014 21:07


 




Inget vidare öde...

 

 

Fick ett ryck...

Meddelade sonen på andra våningen att

jag skulle cykla iväg en stund.

 

 

Stark vind och med facit i handen borde jag haft

på mig handskar. Inget annat än händerna frös jag om.

Kom hem efter en dryg timma och hade torra, röda, frusna händer.

 

 

Hälsade på Frida...

 

 

 

 

Hon sitter där så fridfull och vacker...

Man lägger ofta blommor i hennes famn.

Hon försvann för några år sen och hittades i ett buskage.

Troligen trodde tjyven att hon va värdefull, hon är endast värdefull

förr oss som ser henne varje dag......

 

 

Ett avsnitt till av Game of thrones sen ska jag

ut och frysa igen med Prinsen.

Får nog bli en varm skön dusch efteråt innan jag ska krypa ner

under täcket och sova......

 

 

susar i säven......

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards