•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Michael - 24 april 2014 13:38





Men du finns inte i andra änden...

Vill ringa dig, fråga dig, be dig, men du finns inte kvar...

Hustrun fyller år ännu en gång och DU fanns alltid där som smakråd.

Du körde mig alltid till butikerna, vi fikade, vi pratade, vi skrattade...

MEN du finns inte där, du skrattar inte, jag har inte dig att luta mig mot...

 

 

Sitter ensam nu med ögon som sprutar av tårar, näsan rinner

och jag skriker ut min saknad.

FAN va du saknas mig mamma...

Jag slits sönder av saker, små saker som påminner om dig.

 

 

Vet inte var jag ska ta vägen.

Allt rasar samman just nu och jag .... orkar inte skriva mer nu....

 

 

Tack för någon ville läsa !

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards