•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Michael - 29 april 2014 22:28

  Haft lite vind i seglen...

Tog en tur i stan med cykel och kameran. En glass på torget satt gott

i gassande solsken. Skönt att komma bort, släppa massa måsten och göra det man vill

utan att pressas till det.

 

 

  Bara få sitta ner vid vattnet och tänka...

Fick lite(t) sällskap som troligen hellre ville bli matad än lyssna på

mig. Han och frugan sprang runt där en stund sen tröttnade hon och vände mig ryggen.

  Söta små fåglar...

Satt och funderade på saker som idag inte vare sig syns eller finns.

# Sädesärla

# Blomsterängar (Prästkrage, Mandelblom, mm)

# Dammar (även om salamander är fridlysta så saknar jag dom)

 

 

Ja det finns nog massa mer saker men kommer inte på just nu.

Hoppas på mer solsken imorgon så jag kan börja fixa till växthuset.

Container finns på plats så jag kan kasta lite skit.

 

 

Men nu får det bli sängen.

Sov gott !

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards