•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Michael - 14 maj 2014 16:59





Massa lust men ingen ork.

Haft besök av bostadsvärden som ska renovera vårat kök.

Ja alla boendes kök i området faktiskt.

Nya skåpsluckor med nya handtag, ny bänkskiva och kopplat

in ny vattenblandare och kopplat till diskmaskinen.......

 

Vi själva ska efteråt tapetsera om.

Bröstpanelen ska få ny färg och själv ska jag

försöka ge mig på att införskaffa en paradhanddukshängare

som jag ska snygga till men även fixa till tyget framför.

 

 

Massa löften så jag ska nog stanna där

innan jag går överstyr.

Känns inte som kroppen orkar med mig just nu

så jag får nog tona ner allt jag vill göra och omvandla

det från måsten till drömmar......

 

 

Field of dreams.........

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards