•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Michael - 15 maj 2014 21:17





Nästa vecka beställer jag tågbiljetterna.

Tåget går mot Karlstad där jag ska bo 2 nätter.

Nya & gamla vänskapsband skall knytas.

 

 

1 silver ska firas med grillat

utanför Lövbergs Arena...

 

 

På Lördag är det loppis igen.

Vi ska stå i stadens centrum och försöka

sälja slut kläderna och kanske våra fina smycken...

 

 

KÖPA ?

Postar gärna...

 

 

   

 

Butikspriset pendlar på

mellan 190 - 300:-

Jag säljer dom för 50:-/st och vill du ha postat

kostar det 20:- extra...

 

 

Hör av DIG  !!!

Av Michael - 15 maj 2014 17:56





En liten aning...

Fick lite energi efter att ha rastat Leo

och lungorna så jag klippte gräsmattan.

 

 

Finns inget mer roligare än att hålla koll

på sladden till gräsklipparen samtidigt som jag har

en studsande Border Collie som antingen avskyr klipparen

eller ser den som en leksak man inte kan leka med.

 

 

Fick lite nya infallsvinklar på hur jag ska

bygga om grillbänken och den senaste tanken jag hade

fick jag kasta åt sidan.

Ville använda lastpallar och måla dom men känns som platsen

på altanen inte finns tyvärr.

 

 

Men men... " the fat  man has not said the last word yet "

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards