•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under maj 2014

Av Michael - 7 maj 2014 09:30






Är en dag så olik många andra.

 

 

Idag är en dag jag kommer spendera min tid

som så många andra gånger i soffan.

Idag är en av dom sämsta dagarna kroppsligt sett.

Idag är en sån dag som jag önskade jag kunde svälja huvud och byta kropp.

 

 

Hoppas morgondagen blir bättre.............

Av Michael - 6 maj 2014 10:50





Fick paket på posten...

Ja egentligen för några dagar sen men hämtade ut nu.

Regnet faller men inte jag med det...

 

 

Paketet är från Odla.nu.

Har beställt:

  • 3 plantor Ampeljordgubbe
  • 3 plantor Sweetunia "Black Satin"
  • 3 plantor Littletunia "Bicolor Black"
  • 3 plantor Minipetunia "Dark Blue"
  • Astilbe "Milk & Honey"
  • Astilbe "Flamingo"
  • Fänrikshjärta "Bacchanal"

 

Ser fram emot detta...

Bara Astilben & Jordgubbarna kvar att plantera.

Sen får man hoppas att jag får ha de kvar utan att "avundsjukan"

smyger runt och snor de från mig...

Av Michael - 4 maj 2014 23:18






Somnar utan piller...

Somnar dock med hemsk värk men eftersom

jag lyckats hålla igång under dagen säger kroppen

"god natt" många timmar före den brukade göra.

 

 

Packat 4 Ullaredskassar (ja dom största) plus 2-3 säckar

med kläder som vi ska försöka sälja på Loppis söndagen den 11:e

vid Västra Tunhems Kyrka...

Får ha med oss 2 extrabord och låna 2-3 vädringsställ utöver de 2 vi redan har.

 

 

Så har ni vägarna förbi kom och fynda fina kläder.

98% damkläder, smycken, cd-skivor, dvd-filmer... Hjärtligt Välkommen

skall ni vara...

 

 

Nu skriker min rygg efter viloläge ikapp med frugans

värkande rygg. Denna helgen har inte varit god mot någon av oss

så VILA är ett måste.

 

 

Sköt om er och sov gott....

 

 

 

 

Av Michael - 2 maj 2014 23:26






Varit en kaotisk vecka.

Värst av allt var dock branden.

Chocken som kom efteråt va inte rolig alls.

 

 

Kände mig fullständigt apatisk.

Ingen matlust och satt hela tiden och mantrade

" va hade hänt om inte"

och ni ska veta att frågorna var många....

 

 

Hade inte ens lust att se på Valborgselden.

Tanken av brandlukt gjorde mig illamående.

Innerst inne var den anda tanken "jag kunde mist min son"

Vilken usel, dålig förälder jag är...

 

 

Hur man än vänder och vrider på det så kommer

jag vara evigt tacksam för min granne som ringde, tanken

som mest gnager är att om både jag och hustrun gått iväg till

gårdens grillfest hade min son "kanske" förlorat sitt liv...

 

 

Avslutar... *gråter*

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards