•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Michael - 2 juli 2014 21:38





  • Ska försöka hinna med att visa lite under morgondagen hoppas jag. Hoppas på fint väder imorgon för jag har massa saker som ska slipas och sen målas innan jag sen ska försöka sälja av lite.

 

 

  • Kommer läggas ut på Facebook. Allt från möbler till en PEAK cykel. Hoppas kunna göra oss av med så mycket som möjligt innan semesterresan står för dörren. Ser verkligen fram emot en minisemester och dottern längtar nog efter att få ta hand om Prinsen några dagar.

 

  • Men det får vi göra imorgon. Nu ska jag slappa, vila ryggen så jag orkar sova sen lite senare. Hoppas ni haft en behaglig dag i solens underbara sken. Hoppas som sagt att morgondagen blir lika underbar. ~ over and out ~

 

 

 


 

Av Michael - 2 juli 2014 15:00





Ja det var nog det mest tråkigaste

jag gjort på mycket länge.

Nacken värker, ryggen skriker efter assistans med hög hals.

 

 

Sitta 45 minuter ungefär i stekande solsken

på framsidan och återvinna kakel var INTE min favoritsyssla.

Men man får lida lite när man sparar pengar och slippa köpa

nytt kakel till grillbänken.

 

 

Ska vänta till senare ikväll då ska jag måla klart fönsterbrädan.

Bröstpanelen har fått sin 3:e strykning och bör vara klar.

Väggarna ska målas imorgon så ikväll blir det soffhäng.......... OFFLINE .........

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards