•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Michael - 6 juli 2014 19:42




Nästan som James Bond...

Jag är inte skakad men störd.

 

 

Kroppen fick slita ont i nästan 3 timmar.

Imorgon blir det mer...

En granne på området ville egentligen bara ha staket

men det utökades:

 

  • Staket
  • Plattläggning
  • Markduk på rabatt och gräsmatta sen lägga grus.
  • Högtryckstvätta fram/baksida.

 

 

Under tiden jag tvättar kommer annan granne och frågar om jag

kan bygga altangolv fram/baksida. Klart jag kan men inte utan frugans hjälp och så är det. Så vi får se hur detta slutar. Har 2 baksidor till som ska tvättas så vi får se om jag får njuta av vår semester eller om jag behöver rehab.

 

 

 

Middag ute...

Vi åt och Leo han............ ja han

 

 

     

 

Fick oss att mellan tuggorna turas om att kasta ut pinnen....*pust*

Av Michael - 6 juli 2014 00:48





Kortfattat !

 

Underbart god mat och dryck.

Migränspya och sen molande huvudvärk

resterande tid.

 

 

Hade trots det en fantastiskt rolig kväll.

Nu ska jag försöka få ro i skallen

för imorgon ska jag köra högrtyck så de sprutar om det.

 

 

Sleep Tight !!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards