•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Michael - 23 juli 2014 22:26



Hur man känner sig i ett vakuum vet jag nu.

Har nog aldrig varit så nära att tuppa av utav värmeslag.

Gick åt 2L vatten på 3½ timma och ändå var de inte nog.

4 Timmars arbete i minst +40-45 var ingen hit.

 

 

Men det är samtidigt ett varierande

arbete och imorgon ska jag nog hinna med en

liten "Surprise" som tack för jobbet.

 

 

 

Vi hann faktiskt med en liten resa

till Barnahjälpen där vi droppade av 3 blytunga

säckar med kläder. Frun fick nog och jag

orkade inte med att bära in och ut varje gång vi skulle på loppis...

Fick enormt med plats !!!

 

 

 

 

 



Av Michael - 23 juli 2014 09:41

5 dagar kvar

Kan på heder och gott samvete erkänna

att igår fick hela kroppen en ordentlig workout.

3 timmar i stekande hetta frilade jag marken

framför en stenmur.

 

 

Efter att sen med nöd och näppe orkat
 cykla hem fick jag nästan klippa av tröjan

innan jag skulle in i duschen.

 

 

Idag ska det klippas gräs, rensa ur stuprännor

snygga till barnens lekplats.

HOPPAS att kunden vill ha muren fri från

mossa för då blir morgondagens arbete underbart...

 

 

MER HÖGTRYCKSTVÄTT ÅT FOLKET !

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards