•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Michael - 7 augusti 2014 20:21





Innan jag och Leo ska ut fick jag

ge mig ut med kameran en stund på baksidan.

MIN tillflykt om jag inte sitter vid vattnet och stillsamt ser på

flötet guppa på vattenytan.......

 

 

             

 

Av Michael - 7 augusti 2014 15:29





JUST NU gör något som jag lovat göra.

JUST NU sliter något istället för mig...

 

 

Jag gav mina svärföräldrar ett presentkort på att gräva

vattenavrinningsdike. Just nu gör min fru det...

En skada, olycka ? och kasta liten JÄVLA tygboll på Öland i vattnet

gör att jag sover mindre och mindre eftersom armen värker från armbåge

upp till baksidan skuldran.

 

 

Kan inte sova på nätterna för värken kryper upp och ner

som en satans mullvad. Ni vet såna där enkla saker som att lyfta, stödja sig

ta emot med höger armen går inte.

Kan inte ligga på höger sida, kan inte sova med armen böjd utan vaknar av kramp

och måste räta ut armen...

 

 

Lite pengar in på kontot tack så jag kan besöka en

läkare för jag orkar inte mer nu. Denna värk har jag haft till och från

i snart 10 år och den blir värre och värre stunderna den gör sig påmind.

 

 

SÅ nu har jag fått ur mig en del av de dåliga

och ska göra middag till mig och min son...............................................
............................            

Av Michael - 7 augusti 2014 00:59




  • Middag med dotter...
  • Få prata med en vän om dåtid & nutid...
  • Få se vindruvorna mogna på baksidan...
  • Få se björnbären explodera från några blommor till massa bär...
  • Att trots jag misskött min trädgårde detta året så finns det ljusglimtar...

 

Egentligen....

Ja egentligen är hela detta året ett bakslag för mitt psyke.

Dom som trots allt ska ge mig förståelse och hjälp har ännu en gång

svikit mitt förtroende.

 

 

Minner sviker, humöret sinar, ilska tar överhand

och jag exploderar för lilla minsta.

HATAR mig själv vissa stunder och orkar inte ta tag i något alls.

Kroppen säger ifrån och trots att jag inte klarar av att göra vissa saker

så ska jag år efter år göra samma dumma jävla saker som gör mig sömnlös av värk.

 

 

Enda nöjet i världen just nu är att läsa böcker & gå till fotvården.

 

 

God natt

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards