•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 september 2014

Av Michael - 12 september 2014 18:26





Loppis imorgon...

 

 

Dags att söka efter nya saker att sälja

så nu ska vi snart bege oss upp på vinden några timmar.

Man kan förlora sig själv där uppe en stund så vi får se vad som

kommer läggas ner i lådorna.

 

 

Sen efter den utforskningen får det skeppas ner lite

räkor i magsäcken. Ska nog se på Transformers 4 så är kvällen räddad.

 

 

Innan sängen ska bilen packas och maten fixas.

Morgonmys i bilen och hoppas att folk vågar handla

även om jag befinner mig på plats.

 

 

Ska nog ta med mig den "nygamla" lilla

leksaken och se hur den fungerar.

Alltid roligt att prova sig på nya saker även om det känns

som jag sviker dom gamla. Får hoppas dom inte blir svartsjuka helt enkelt...

 

 

Håll tummarna & Välkomna på Loppis imorgon.

Torget Vänersborg

8 - 14

 

 

 

 

Av Michael - 12 september 2014 15:38





Blåser starka vindar nu...

 

 


Psyk, vårdcentralen, "förnedringskassan" och många fler

rycker i mig. Många vänner vill väl men jag orkar inte

ta mig genom vardagen utan att jag känner mig

som en påse skit. Hjälper inte med "ryck upp dig" eller "skärp till dig"

 

 

När man står på kanten så undrar man inte VEM står bakom

utan VEM som ska putta på.

Kan låta brutalt men så är min vardag som sagt.

 

 

Nu får vi se hur framtiden blir !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards