•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 september 2014

Av Michael - 16 september 2014 19:26





Känns som jag inte hänger med.

Massa saker sker runtomkring men jag ser det inte.

 

 

Idag fick jag veta att 29:e December hade min

första dagmamma somnat in.

Inget märkvärdigt enligt er kanske men jag levde med hennes

familj i 7 år måndag till fredag.

 

 

Sen när man växte upp höll jag alltid kontakten.

I högstadiet jobbade hon som "Bamba" på min skola

och man göddes nog en aning välhjärtat.

 

 

Hon fick träffa min dotter som liten

vilket jag mer eller mindre såg som en självklarhet.

Hon var nästan min extra mamma så jag känner

mig usel som plötsligt slutade hälsa på henne och nu

inte ens visste om hennes bortgång.

 

 

Ska till minneslunden och säga farväl.

 

 

VILA I FRID - Eivor Klubb

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards