•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Michael - 7 februari 2015 20:36


Tänka sig att man för en gångs skull är glad

för att frun jobbar 13-22 så jag slipper se på "MELLO" Yihaaa....

 

 

Man kan snällt sitta och småfrysa i vardagsrummet

och planera små små framsteg för överlevnad.

 

 

Nästa vecka hoppas jag på lapp från Neurologen

och provsvar från VC men inget är ju hugget i sten som det brukar sägas.

 

 

Önskar er en mysig helg.

Dags att rasta Prinsen... MIN sötkorv

 

 

           

Av Michael - 7 februari 2015 15:23

Stillsam natt avbröts ganska snabbt...

Super-grotesk-värk undersida höger fot.

SEN slocknade hela lägenheten bara sådär.

 

 

Tog kanske 3-4 försök med jordfelsbrytaren

innan jag iklädd boxers, thermosockar & foppa  tog 2 steg

ut på altanen och drog ut sladdarna till all extra belysning.

Slog på strömbrytaren igen och strömmen startade.

 

 

Var ganska glad att ingen såg mig halvnaken med ficklampa

i munnen och pillade på sladden... Ja den i väggen inget annat *hihi*

 

 

Haft dottern på kort visit som nu ska vidare med tåg

till Uddevalla och sin pojkvän.

Hustrun jobbar så jag och sonen får äta själva.

 

 

Pappa tutade förbi med permobilen och

återuppväckte ett gammalt barndomsminne.

Som tv-reparatör slutade han 15 på lördagar och köpte

ALLTID med sig en Ahlgrens Bilar hem som INTE fick ätas förrän

middag... På lördagar blev det ALLTID pappas köttfärssås och idag ska

jag och sonen äta just detta...

 

 

Har ni tradiotioner från förr som ni

nu för vidare ???

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards