•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Michael - 15 mars 2015 22:32




Snabbt var helgen förbi.

Man har dock hunnit med en del trots allt.

Spraylackat ramar så vi kan försöka sälja maskinbroderade tavlor.

Vi spenderade några timmar med att fota och lägga ut saker till Säljes.

 

 

Sonen har sett dollartecken...

16 fyller han i september och tog beslutet att sälja

sitt LEGO och det har legat i lådorna och samlat damm.

Mellan 5-10kg kanske mer som är uppdelat på 2 stora lådor.

 

 

 

 

Kan bara hoppas det blir sålt...

 

 

Nya projekt till listan...

Kastade i komposten och till min förvåning (Ironisk) så

hade någon kastat 2 trasiga köksstolar.

Eftersom jag inte har tillräckligt att bocka av på min "TO DO LIST"

så kom jag på vad som skulle göras med dessa resterande delar.

 

 

 

Dom ska slipas, spacklas, limmas och sen innan målning förvandlas

till en "Ernst bänk" hoppas jag. Sittdelen ska kläs med fyllning och en snygg

vaxduk så kan den ligga ute även om det regnar.

Så imorgon hoppas jag på mindre iskalla nordliga vindar att man kan vara

ute på framsidan och slipa.

 

 

Snart sängen....

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards