•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 april 2015

Av Michael - 10 april 2015 21:00





Men herregud är försäkringsbolagen så desperata

att dom jagar kunder bland bloggare numera ???

 

 

Jaja vi har inget med varandra att göra så där fick

jag ett problem mindre. Bilen packad, maten planerad och imorgon

ska vi mellan 8-14 stå på loppis igen.

  • Smycken
  • DVD filmer
  • VHS filmer
  • Maskinbroderade tavlor
  • Maskinbroderade patchmärken

Ja massa annat smått & gott kommer vi ha med oss. Försök kom in nu när vädret kommer vara varmt och skönt.

Står nu i valet och kvalet att köpa ny cykel då min trotjänare troligen gjort sitt och reparera den skulle troligen kosta mig lika mycket som min drömcykel...

Ska bara hitta den först....

 

 

Hoppas vi ses imorgon ;o)

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards