•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 april 2015

Av Michael - 14 april 2015 21:14


 

 

Ja det var ett måste......

 

 

Tömma skallen och inte tänka på något.

Kommer få bannor av närstående men insett varför

det är som det är däruppe.

Slutat med Cipralexen och då porlar tankar, känslor, ilska

som en öppen vårflod.

 

 

Ville få ett avslut och hoppades att den nya medicinen

skulle sättas in men den nya läkaren jag fått är helt hopplös.

Slutade med den för att neuroläkaren ansåg dosen var för hög

och den kunde påverka hjärtat så det var ytterligare ett skrämskott.

 

 

Imorgon blir det regn så jag får hitta på något

som särar på tankarna en aning. Har funkat när jag haft fingrarna hållt

igång men sen när jag släpper det spinner skallen på högvarv.

Men men vi tar morgondagen imorgon, avslutar med spruta i magen

se färdigt Goldrush sen får det vara nog.

 

 

 

 

Av Michael - 14 april 2015 09:36

 

Har inte en aning ärligt talat!

 

 

Dagen började hur bra som helst med massa gjort

ute i trädgården men sen gick livet vidare och något ur mörkret

smög sig på mig och drog ner mig.

 

 

Blev arg, trött, irriterad, ledsen, folkskygg...

Mötte en granne när jag kastade returpapper och blev mest förvånad

över att personen sa "god morgon" som om att jag upplevde

att varför pratar du med mig.

 

 

Har rastat hunden, dammsugit, torkat golv så

nu kommer jag nog gräva ner mig i stolen

och inte vistas utomhus mer idag...

 

 

Sköt om er !!!

 

 

                                    




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards