•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Michael - 13 maj 2015 15:55



Ingen rolig dag detta.

Ska inte gnälla sönder den för det utan endast

konstatera att jag troligen enligt sjukgymnasten har diskbråck.

När man läser om det så stämmer det till punkt och pricka...

  • Diskbråck i halsryggen kan ge smärta som går från nacken, ner i armen och ut i något eller några fingrar. Vid diskbråck i halsryggen kan det ibland kännas skönt att lägga armen eller handen bakom nacken för att lindra utstrålningen av värk i armen.

 

Inatt somnade jag efter 4-5 med ispåse på armen.

Stora påsar under ögonen och skallebank som ligger och fräter.

Är samtidigt glad att jag tog mig dit även om jag enligt sjukgymnasten

kanske ansåg jag skulle sökt tidigare (även fruns inrådan) så nu hoppas

jag det ska lösa sig för denna smärtan är obehaglig.

 

 

Idag blir det vila och imorgon ska svärmor bjuda på

hemlagat och frun ska installera deras nya dator....

Hoppas på lika skönt väder som idag på eftermiddagen.

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards