•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Michael - 15 maj 2015 23:13




Är mitt förbannade leverne.

Eller kanske att jag är som sjukgymnastiken säger stress är

roten till att jag skjuter upp axlar och det påverkar ryggen.

Hoppas att Tiparol kan hjälpa mig inatt så jag får sova.

 

 

Enough said !!!

 

 

Idag har det blivit film för hela slanten.

Förberedde även planteringslådorna för att plantera

Aklejorna. Hoppas det inte är för sent även om de ska planteras

mellan Feb-Juni.

 

 

Det kommer bli selektiv plantering för det finns massa

olika vackra färger bland påsarna.

Hade tänkt mig att spola rent plattorna men ska regna i helgen

så vi får se hur det blir med detta och om ryggen håller.

 

 

Roundup var ju ingen HIT att spola på eftersom

det krävs några torra dagar för att det ska verka.... *hmmm*

Jaja nu ska jag våldgästa kudden och hoppas på söööömn.

 

 

Sleep tight !

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards