•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 maj 2015

Av Michael - 30 maj 2015 21:56




Be mig göra nästan vad som helst i trädgården

och jag tror med 98% säkerhet att jag skulle kunna göra det.

MEN att ge mig på detta imorgon gör att jag rusar i blindo på hal is.

 

 

Att baka en tårta ligger INTE på min meritlisa.

Känner en person som gör detta med glädje och passion

men stackarn var helt slut så jag kunde inte med att fråga.

 

 

Någon som har tips på något enkelt

får gärna höra av sig. Jag har fram till 17-18 imorgon på mig att lyckas.

Imorgon är "Att-göra-listan" hyfsat lång så de blir till att gasa på direkt

så länge som kroppen håller.

 

  • Högtryck på framsidan.
  • Fixa minneslunden på baksidan.
  • Middag.
  • Tårta.
  • Tända ljus...

 

Hade tänkt be dottern om hjälp men jag unnar henne

hellre att hon ska jobba och tjäna pengar.

 

 

God natt

 

 

       

 

 

Av Michael - 30 maj 2015 13:38




- Stygnen kliar,

- 9 dagar kvar,

- Vad ska mamma säga?

- Kommer min syster bli rädd när hon ser mig?

 

 

Även innan vi ska gå till Netto oroar han sig...

- hoppas jag inte skrämmer någon med mitt ansikte.

Undrar vad som mer snurrar runt i huvudet på denna "lilla" pôjk...

 

 

Tur han kan äta anser han så de funkar även om han

känner sig chockad. Han är mer oroad över va andra ska tycka

än bara bry sig om att bli bättre.

Kan bara Vår tappre riddare kan hålla sig stillsam och inte pilla på tejpen

så ska detta gå bra.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards