•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 31 maj 2015

Av Michael - 31 maj 2015 20:37




Har nog aldrig varit så arg på ett tag.

Visst beror det på att jag avslutat medicinerna för att starta nya.

Skulle frun varit hemma hade nog jag med fått mig en avhyvling.

 

 

MEN nu hamnade en inavlad 13-14 åring från Bengtsfors i spärrelden.

Han och 3 släktingar står ute på baksidan och munhuggs med grannens

barn som sa säkert sina väl ovalda ord med men det som

jag fick höra var "CP-unge" "f-tta" och massa annat...

 

 

Jag exploderade och bad personen avlägsna sig omedelbart.

Han tyckte han inte behövde det utan gjorde som han ville.

Det slutade med att 3 rusade som vinden och den äldsta hotade mig med

att han hade minsann en A-traktor i Bengtsfors... (im sooo scared)

 

 

Jag gick in, stängde dörren och gjorde tårta och middag.

Tänka sig... om man nu inte gör tårta oftare än 1 gång var 5:e år så

borde man kanske kolla vad som finns hemma eller ?

Men men tårtan var god och middagen med så denna dagen slutade

inte i katastrof som jag föreställt mig.

 

 

Nu ska jag sluta denna kvällen med att snart

gå ut och tända ljuset och skänka tankar på min moder jag inte får

fira mer.

Ser det bra ut ?

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards