•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Michael - 1 juni 2015 15:16


 

Vandringen mot smärtlindring har startat.

Efter 3 veckors kämpande mot värk och envisa föreståndare

har jag ÄNTLIGEN fått ny läkare och jag fick t.o.m morgondagens

tid flyttad från 10:50 till 10:30...

 

 

Får tillbaka min första läkare som bör vara insatt

i ärendet då han var den som sjukskrev mig i Juli 2012.

Sen att det ljugs för mig skiter jag i nu men det är inte rätt för det.

 

 

Idag är det inneväder.

Stormen snurrar upp och böjer träden med lätthet.

Nere i centrym ska det byggas scener inför "Aqua Blå" men tydligen

så flyger det runt med tyvärr.

 

 

Blir till att lyxa till vardagen med middag.

Pommes, fläskytterfilé med champinjonsås... *mums*

 

 

VAD ska du äta?

Av Michael - 1 juni 2015 10:12




Igår var en känslosam dag.

Vet inte hur många gånger jag satt med blicken ut genom

vardagsrumsfönstret och stirrade mot lyktan som brann.

Jobbigt att läsa allas glädje och kärlek som östes över sina mammor.

 

 

Tiden läker inte alls såren.

 

 

Tårarna rann igår och kommer troligen idag med.

Längtar dock till imorgon då jag ska få mediciner för diskbråcket jag

brottats med i 3 veckor. Jag är så trött på detta nu att inte få sova ordentligt

och vakna varannan timma med armen bortdomnad och bultande värk i nacke och armbågen.

 

 

Nu ska jag försöka brainstorma

och se vad vi kan göra (frun göra) för tavlor

till lördagens loppis....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards