•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Michael - 3 juni 2015 20:17



Helvetes natt ärligt talat.

Tror dock jag sov lite eftersom jag tog

ett insomningspiller...

 

 


Imorgon blir det till sjukgymnasten och se

vad som sägs där. För övrigt har det varit en produktiv dag.

Ja inte för min del mer än sprayat fotoramar eftersom frugan broderar

för fulla muggar.

 

 

Denna skon är så snygg efter att man broderat den. För er som undrar så är den maskinbroderad på M & M Broderidesign (vi finns på Facebook) så kika in...

 

 

Massa planeringar inför lördagens loppismarknad.

Sveriges nationaldag och massa folk på stan så vi hoppas

på massa kunder. Vädret sägs bli jättefint så jag håller tummarna för detta.

 

 

Men nu avslutar vi kvällen med att rasta Prinsen
, duscha, mediciner och kanske en film...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards