•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 juli 2015

Av Michael - 6 juli 2015 22:25




De 2 kvinnliga Mexicanarna har flytt

området. I dagarna 3 har nerverna funnits utanför kroppen.

Grannar har flytt kommunen, grannar har färgat håret

i ren förskräckelse...

 

 

Flaskan togs i bruk för att lugna nerverna.

Talar inte om alkohol för allas del men nu är det över

och många med mig önskar att de aldrig kommer tillbaka igen.

 

 

Slappar i stolen med ett löfte i minnet.

Imorgon MÅSTE jag infria det annars kommer jag

troligen förlora en nära vän och det vill jag inte uppleva igen.

 

 

Fick en plötslig längtan efter att skala räkor

och doppa i majjo... Får fundera på detta !!!

 

 

Sov gott mina Vänner

 

 

 

Av Michael - 6 juli 2015 16:52



Båda tog sovmorgon...

 

 

Hustrun sov till 10:30 (ovanligt)

och jag vaknade 11:53 vilket inte va planerat.

Sen frukost sen iväg till Vargön för att hämta ett nytt tak

till våran paviljong och med några små förändringar har vi nu

ett snyggt grönt tak tack vare Herr & Fru Hegland...

 

 

Gräsmattan klippt, grannens imorgon och snart middag

så ska jag nog rätta till mig. Känner mig trött, sliten, lätt huvudvärk

troligen p.g.a vädret. Lätt åskväder igår men monsunregn

så nu slipper man vattna några dagar.

 

 

Undrar om man kan få frun att göra

sin gooooda, underbaraaaa ananaspaj...

Operation fjäsk startar. ;)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards