•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Michael - 21 juli 2015 19:59


 

 

Vaknade på tok för sent !

Skulle vara på NÄL 13:00 och klev ur sängen 11:15.

Ut med Prinsen sen hem och smäla medicinerna jag tog innan

hustrun kom hem.

 

 

Hon bytte om efter arbetsdagen sen åkte vi till sjukhuset.

Jag har bokad till på diabetesmottagningen.

Proverna gick vi igenom, foten kollades och läkaren inkallades.

 

 

Sen gick det undan.

Som tur fick jag allt uppskrivet på lapp annars skulle jag

tappat konceptet fullständigt.

 

  • Dosering av insulin ökad.
  • Återbesök om 1 månad.
  • Remiss till ortopeden för trolig gipsning av fot.
  • Remiss till röntgen för att kolla om skelettet skadats p.g.a förhårdnader under fot.
  • Penicillin förlängdes...

 

Ska även få ny medicin (spruta) som ska stabilisera

blodsockret och samarbeta med insulinet.

 

 

Efter sjukhuset blev det lunch på Coop sen hem och

hämta masken i kylen och några timmar vid Vänerns strand och

meta. Jag vann med 4-0över frun... Skitfiskar men alltid något och man fick

vara ute i friska luften.

 

 

Några dagars vila inför fredagens Röntgen undersökningar.

Vänsterfot ska röntgas och och rygg/nacke ska slätröntgas sen hoppas

jag på positiva besked.

 

 

Tjipp & Hej !!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards