•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av Michael - 2 augusti 2015 22:32




Fick god mat (Pizza) när frun kom hem...

Alltid skönt slippa stå vid spisen hela dagarna.

Sägs att kvinnorna fick små fötter för att komma närmare

diskbänken men det funkar inte med mina 45:or... hahaha

 

 

16:00 skulle jag vara på röntgen i Uddevalla

och 11:05 skulle jag vara på Ortopeden för att se om jag ska gipsas.

Ska försöka ändra så jag kan göra båda sakerna på tisdag för kasta

ut 250:- på tågresor har jag ingen lust med.

Hustrun var snäll och erbjöd sig att köra mig på tisdag eftersom hon hade

ett ärende som hon sköter på vägen hem före jobbet.

 

 

Ska bli skönt att få klarhet och även en viss lindring.

Värken under foten och 1:a penicillinkuren har inte hjälpt så nu ska jag köra

på med del 2 och se vad som sker.

Ska försöka sova nu så jag orkar med morgondagen så jag kan skicka dvd-paket

till Karlstad. En kompis har beställt ca. 60 filmer i olika kategorier så de kommer ta tid.

 

 

 

 

 

Av Michael - 2 augusti 2015 13:37



  Innan jag är färdig med detta året så kommer det nog bli som bilden visar gissar jag och igår var ett steg närmare. Tror snart att man kan nog inte ha mer otur och det får gärna vända åt andra hållet nu annars får det bli långbyxor resten den denna s.k sommaren för jag är full av sår nu...

 

 

Tog mig ner till vattnet och väntade på kompis med söner.

Olyckan var snabbt framme och jag var tacksam över att jag var ensam

för det var nog liknelser med ett ostadigt fyllo som jag snubblade över bultar

som satt i berget och jag föll handgripligen på knän och handleder med skrapsår

blåmärken och en värk som jag önskade någon annan hade just nu.

 

 

Blir inte många knop idag utan det blir endast att röra sig vid "nödfall" för när det tar mig överdrivet 5 minuter att ta sig till köket och en evighet till andra våningen ja då blir jag kvar i stolen tills det krisar sig. "Stackars dig" sa grannen igår och JA t.o.m jag höll med denna gången för man tröttnar på sig själv vissa stunder.

 

 

Ska tacka och be min lyckostjärna om att bli uppassad idag när frun äntligen vill komma hem igen efter att ha varit borta sen i tisdags. Tar inget för givet men man får hoppas. 191 cm reslig karl, man ja kalla de va ni vill känner sig ynklig idag.

Så nu har jag torterat er med mitt skitprat tillräckligt och hoppas ha något mer positivt att skriva om nästa gång. Ha en skön söndag alla vänner och annat löst folk som jag känner.

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards