•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av Michael - 8 augusti 2015 18:12


 

Har aldrig hört på maken...

 

 

För många år sen efter en ögonskiktröntgen fick jag

höra av en mamma att hennes dotter minsann inte skulle gå för nära

en knarkare då mina pupiller var enorma efter undersökningen.

 

 

Igår natt när jag tog mig en kort cykeltur så höll varken

rygg eller nacke och jag höll på att ramla av cykeln och då kom nästa

påhopp "att jag mitt fyllo skulle minsann inte vara ute i trafiken och vingla"

(befann mig på cykelbanan och fick snällt gå hem)

 

 

JAG av alla människor...

ALLA som känner mig vet att jag inte rör en droppe.

JAG har även kritiserats genom åren hur kan man vara så tråkig

och inte dricka.

 

- Kan ha roligt utan...

- Minns även va jag gjorde dagen efter utan att fråga om jag varit odräglig.

 

 

Jaja bara att ruska av sig

äta lite grillad kyckling och grönsaker och PEPSI MAX

blir det starkaste jag förtär idag.

 

 

Ha en skön solig lördagskväll

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards