•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Michael - 10 augusti 2015 22:53



Kommer jag inte vara.

Kroppen är genomkörd efter ha fått gjort massor hemma.

Mentalt störda THOMAS ANDERSSON fattar tydligen fortfarande

trots mina och dotterns påminnelser att jag INTE vill ha han ringandes.

Hans nummer är blockerat så jag slipper höra när dumnöten ringer men

tyvärr så får man meddelande varje gång hans nummer, samtal, sms blockerats...

 

 

Hur fan orkar man leva med sig själv.

Är han ovetandes om att HISSEN INTE GÅR ÄNDA UPP ??? eller

var ligger elfelet egentligen ?

Jaja sent ska syndaren vakna kan man hoppas men tänker inte hålla

andan i väntan faktiskt.

 

 

Frugan duschar och jag laddar min hårtrimmer.

NU ska jag klippa mig.

Tycka vad man vill men jag ska inte ha 5-6 mm på skallen när jag brukar ha

1 mm var 3:e vecka... hahahaha

 

 

Sov gott mina RIKTIGA  vänner

Av Michael - 10 augusti 2015 18:03

  Känner jag mig så här...

 

Andra dagar känns det bättre, men ändå inte helt bra. Man får helt enkelt ta vara på de bästa stunderna och hoppas man inte förgås, förolyckas, drattar på arslet.

 

 

      Idag känner jag mig mer som så här.

Hunden är nog lika hängig han trots sin vackra uppsyn gillar han inte alls denna dag.

Oftast ser han söt ut men idag är han sötast.

 

 

       

 

 

Nu ska jag slappa en stund under takfläkten sen ut på framsidan och försöka

att lösa problemet trots avsaknaden av, (censur) så önska mig lycka till. Går det åt helvete kommer större delen av förrådet se ut som en ost. (grrr)

 

 

*andas*

 

 

             

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards