•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av Michael - 19 augusti 2015 18:48

  Inget nytt i mina öron. Jag har papper på det så jag är inte orolig ärligt talat. Skyltat allt för ofta med det genom livet och tagit så många felsteg att jag har slutat att räkna mina misstag. Försökt gottgöra saker hela mitt liv utan att egentligen insett att det har inte varit nödvändigt. får helt enkelt inse att vissa saker inte kan förändras, att man måste förstå att hur fel JAG ansett det ha varit så....

 

 

Annars har dagen varit behaglig. Lyckades sitta ute i solstolen med en bok jag hade med mig förra sommaren till Öland. stannade då efter nästan 200 sidor och läste nog 30-40 ute under 35 minuter sen fick jag nog. Får lära mig att först "pressa" gränsen lite för att sen kunna "pressa" mer i solskenet.

 

 

Jag har märkligt nog inte klagat över värmen så det var en positiv sak får jag säga. Kroppen stekt i cocosolja och sen en skön sval dusch va riktigt gott. får se vad som sker imorgon när frun reser till huvudstaden och sonen ska göra första dagen på MÅG. Hoppas allt går bra när han ska upp. Brukar vara en hopplös uppgift. Taxib går 07:40 så efter det kan jag andas ut och bara invänta stillheten.

 

 

Kanske ska slipa på bänken och sen måtta dit skivan för sittdelen. Sen får jag känna mig besegrad och be frun klä in dynan med snyggt tyg och kanske spets. Vem vet hur det kommer se ut i slutändan. Jag tycks ändra utseendet i tanken hela tiden så jag kommer bli nöjd om den blir klar.

  • Lövsåg.
  • Japansåg.
  • Geringssåg.

OJ ! råkade visst skriva högt vad som stod på önskelistan nu. Önskade jag hade plats för då hade jag troligen önskat mig en slipmaskin med typ som denna...

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards