•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 augusti 2015

Av Michael - 23 augusti 2015 16:03


Eller är det mina tankar som raserar dagen?

 

 

Andras tankar om mig gör inte saken bättre.

Eller va jag inbillar mig att andra tänker om mig är mitt eget fel.

Andra dömer sig efter utseende medans jag dömer mig själv efter hur

jag tror andra tror att jag är.

 

 

Dessa tankar springer runt i huvudet hela tiden.

Att då gå fram och säga liknande

 

- Varför gör du inget?

- Varför söker du inte jobb?

- Du kan inte bara sitta hemma och ingen nytta göra....

 


Jag har inte valt att må som jag gör.

Har aldrig önskat dessa inre strider som jag bekämpar.

Jag har levt med detta hela mitt liv utan att kunna sätta fingret på varför.

När du satt dig i samma sits som jag, haft samma brokiga barndom som jag

haft kan du komma med kritik om hur jag ska leva mitt liv.

 

 

Massa saker som stökar till mitt liv just nu så att kunna prata med

försäkringskassan som säger till mig

 

- Ser inte dig som en arbetssökande kandidat den närmaste tiden så vad läkaren

säger till mig i intyget kommer vi följa det. det viktigaste är att du blir frisk, du ska må bra annars finns ingen mening.

 

 

Så nu är jag sjukskriven till slutet av Januari.

OM någon vill protestera mot detta beslut kan kontakta den rätta

instansen och låta mig läka ifred....

 

 

Tack för ordet !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards