•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Michael - 27 augusti 2015 20:06



Så här kan vi inte ha det...

 

 

Hur kan det blivit så här?

Kan ju inte fortsätta så här och rasera min image.

Hmmm.... får fundera på detta.

 

 

Inget att gnälla om ens.

Läkaren sjukskrev mig till 31/1 2016 sen får vi se.

Var på sjukhuset igår och fick ordentlig fotvård av diabetesfotvården.

På torsdag ska jag möta läkare, fotvård & ortopeden.

 

 

För 2:a gången i mitt liv ska jag gå på PUB.

1:a gången var i England 1992 och nu ska det ske i Karlstad.

Tågbiljetten är bokad och efter puben blir det fackeltåg till Löfbergs Arena

och kolla ishockey från ståplats. Ja även det blir för första gången så jag hoppas

att rygg och nacke orkar med.

 

 

Jaja nu ska jag ta och rasta Prinsen

och acceptera att man är utan fru tills på söndag.

Hoppas dagarna går fort för det är ensamt när sonen är i skolan

och sen sitter isolerad i sitt rum och spelar.

 

 

Ha en fortsatt skön vecka !

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards