•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Michael - 6 januari 2016 17:17



Det börjar småskaligt....

 

 

Först hör man planerna, sen tankarna och sen innan man vet om

det går det till handling och sen är det kört.

 

 

Igår var det nära men HON somnade i soffan som tur var.

Det var som det gamla talesättet "Ibland har jag lust att jobba, men då sover jag på saken tills det gått över" men som sagt idag efter en kort arbetsdag så började hon likt en orkan med

att möblera om på kontoret.

 

 

Sen blir det till att städa övervåningen, montera ner sängen, plocka upp julsakerna

på vinden innan Svärfar ska komma och guida oss fram med att lägga nytt golv i sovrum

och ute i hallen. Sonens rum ska målas om, vårat sovrum ska få samma behandling och troligen en fondvägg och sängen ska målas om.

 

 

Blir trött i kroppen av att skriva om allt för guds skull.

Jag vet att det stannar inte där men vi ser hur långt det kommer gå.

Har mina egna projekt som ska göras klara så det får finnas lite kraft kvar till det med....

 

 

Fortsätter med filmen nu !

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards