•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 januari 2016

Av Michael - 12 januari 2016 17:01



Under tiden jag rullade köttbullar...

 

 

Kände mig enormt tom inuti.

Kände en enormt stor saknad, skulle ge vad som helst för att höra min

mammas röst i telefonen.

 

- springer du till affären och handlar...

- mamma vill ha hjälp, kom in en snabbis...

- följ med mamma ut och handla...

- hej bubben va gör du? (ja kanske inte de namnet man ville höra när man är över 40 men nu skulle jag studsa av glädje för att höra det igen.)

 

 

Vissa saker läker med tiden sägs det men detta tar tid.

Längre tid änvad jag hade trott och önskat. Ett sånt öppet sår blir plågsamt att

leva med ju längre tiden går.

 

 

En svaghet man har kanske att vilja vara "Bekräftad" eller behövd ska man kanske säga.

Om det är p.g.a min ADHD eller naturlig åkomma får jag kanske svar på i Februari.

Har massa frågor som jag vill ha svar på från min psykolog så vem vet

vad han skakar fram ur sin trollerihatt.

 

 

Nu äta mat och kolla film...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards