•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 januari 2016

Av Michael - 16 januari 2016 18:05


 

Ja hur mår jag egentligen?

 

 

Vet inte om jag kan ge ett ärligt svar på detta.

När man äter Escitalopram så stannar allt va känslor heter upp 

fullständigt. Ingen ilska, ingen sorg utan allt bara flyter på som om inget

har hänt och det är både på gott och ont.

 

 

Allt har gått så fort nu dem senaste dagarna att man inte riktigt har

fattat vad som skett. Sover dåligt på nätterna och vissa nätter inte alls så nu när frun hittade mediciner så ska jag förhoppningsvis kunna åtgärda den biten innan jag kollapsar av utmattning.

 

 

Magnetröntgen gjord, ögonskiktsröntgen gjord, fotvård snart sen psykrehab och trolig ögonoperation. Livet går vidare sägs det och jag vill fortsätta kunna se livets färger så håll tummarna för att det löser sig.

Till VC på måndag för att förnya mediciner, läkarintyg och lämna prover.

Hoppas även på en såromläggning eftersom det var ett tag sen jag var på NÄL då min fotvårdare varit på välbehövd semester...

 

 

Återkommer....

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards