•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 januari 2016

Av Michael - 26 januari 2016 20:38



Igen....

 

Skön känsla och nödvändigt vissa stunder.

Med det sagt och 1 period kvar så känns dagen snart gå mot sitt slut.

Haft en helvetes huvudvärk sen jag gick och la mig igår och den försvann för

en dryg timma sen.

 

Morgondagen !

 

Ska jag försöka ta tag i ett projekt och se om rygg och nacke orkar.

Hinner fundera på saken några timmar och kanske får ta sonen till hjälp

med vissa saker så jag tar det efter 4-5 tror jag minsann.

 

3 - 1 Just nu....

 

Färjestad leder hemma och de ser ut som en hemmaseger och dessutom

mot Växjö. Ångrar att jag inte spelade på resultatet för det hade nog blivit en ny vinst.

Senast de begav sig fick man 161:- för en spelad 10:a och de va skönt med extra inkomst.

Där kom även 4 - 1 som senast... *FAN* jaja man kan inte vinna jämt hahaha...

 

 

Önskar god natt...

Ska se klart matchen sen rasta hunden.

Hoppas ni finns med imorgon igen.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards