•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Michael - 20 februari 2016 22:39




Hur fan är det möjligt ?

 

 

Hånar mig själv, utskrattad och retad av frun men är ändå

förbluffad och förundrad över hur det kan ske.

 

Ja hur kan det vara möjligt ???

 

 

Hur kan man få värk jämställd med träningsvärk

utan att ens ha ansträngt sig det minsta?

Har onsynliga blåmärken på vänster arm, smärtor

på båda sidorna av nacken och axlarna.

Värsta smärtan sitter i vänster skinkasom strålar ner i benet.

 

 

Det får min hustru att studsa av glädje

och frågar ständigt om det gör ont...

Skulle va roligt och veta vad jag gjort för att få

alla dessa smärtor på en och samma gång.

 

 

Kanske förvärkar inför vårens

utmaning från min nya vän och granne...

Ja jag skyller allt på dig.

 

*Skojar*

 

 

 

             

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards