•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 april 2016

Av Michael - 1 april 2016 15:28




Vet inte riktigt vilken fot

jag ska stå på just nu.

 

 

Broderimaskinen snurrar, jag går hög på sprayångor

och ute på framsidan står minst 13 lådor dvdfilmer

och massa annat som ska sållas ut och packas in i bilen.

 

 

Förrådet ser ju ganska städat ut nu

när allt står utanför. Hoppas det säljs en del i helgen

för det vore kul att kunna använda arbetsbänken

man skapade sig för några år sen innan man

blev biten av loppis-lusen...

 

 

En ny håller på att flytta in i mina föräldrars

gamla lägenhet och det känns annorlunda även om man känner

personen. Nu kanske man slipper göra massa saker som hans mor vill ha gjort eftersom de numera bor mittemot varandra.

(navelsträngen återkopplad)

 

 

Snart ska bilen packas...

Snart ska jag börja med middagen...

Snart ska bilen packas ur vid Arenan...

Snart, snart, snart, snart.......

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards