•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 april 2016

Av Michael - 8 april 2016 20:17




Imorgon skall det ske !

 

 

Imorgon ska jag lufta kameran på en plats jag aldrig varit på. (tror jag)

En plats med ljuvlig grönska och kanske hinner vi med en plats till som har snyggats till.

Hoppas vädret blir som det utlovats så man kan fota massor.

 

 

Ovandalen & Brudslöjan !

 

 

Sen ska vi se om jag finner något nytt till trädgården som jag oftast

brukar göra när man botaniserar i naturen.

Får ta med en hink och spade... hahahaha det låter moget för en 47-åring.

 

 

I brist på annat så får man kolla ishockey (igen)

och det kommer nog bli så att jag tröttnar och kollar annat när

ens favoritlag inte spelar mer i slutspelet.

Bara bita ihop, spotta upp sig och satsa på nytt...

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards