•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 april 2016

Av Michael - 10 april 2016 19:23

                 



Det var ingen direkt tryckande värme denna

helgen ansåg jag. Solen visade sig men ingen vidare

tröst när vi begav oss till Ovandalen. Ramslöken växte sig utbrett

minst 4 fotplansytor i storlek.

 

 

1½ km ungefär med öppna ytor ibland men även

stora träd som man fick antingen kliva över eller under.

Efter oss hade vi ett par där mannen var 85 så klarade han sig

så borde vi klara färden tillbaka.

 

 

   

Naturen var fantastisk och det blir inte sista besöket dit.

Efter detta drog vi oss till brudslöjan där vattenflödet var större

än på många år tyckte jag. alltid lika fantastikt att åka dit och denna gången var jag lite mer vågad.

 

 

           

 

Sista promenaden för dagen gick med nöd och näppe men jag kund förnöjt luta mig tillbaka och ha vetskapen om att vi gick över 1 mil och jag tog över 14000 steg vilket kändes efteråt och även idag...

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards