•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 april 2016

Av Michael - 17 april 2016 17:04




Fanns inget mer att göra!

 

 

Jag kände det var dags för ett nytt liv

nytt hem och förändring.

 

 

Kan inget visa ännu förrän jag är klar.

Känner på mig att det kommer se fint ut när vi

fixat färdigt.

 

 

Har ordnat till så att:

 

# Påskliljor

# Primula

# Krusbär

 

 

Än så länge fått nytt hem hos oss

och sen bytt plats på vår Forsythia.

Haft proffs som beskärt på baksidan och det blir

en ljusare framtid till mötes.

 

 

Ska bara kasta i mig maten för grannen sitter

hemma och stampar jordgolv otåligt

eftersom vi ska iväg och botanisera mera växter

på en plats som förr var en kolonilott men som nu växt

igen och säkert snart ska bebyggas så vi samlar

på oss så mycket vi kan.

 

 

Efter att jag sen är nöjd

ska jag slänga på täckbark och gå vidare

till nästa projekt som legat i träda.

 

 

Ha en fortsatt skön söndag!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards