•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 maj 2016

Av Michael - 1 maj 2016 21:20




Ja idag skräder jag inte med orden.

Idag är jag både trött på mig själv

och trött på denna förbannade kroppen.

 

 

Denna helgen har jag kört på och imorgon kommer

jag troligen inte ur sängen om jag känner min kropp väl.

Fixat till en ny rabatt, grävt upp nya plantor

och sen som pricken över ryggvärken så tog jag till kniven

mot strupen och gräskanterna.

 

       

 

Fick även med mig hem lite nya blommor jag inte

ens visste fanns så jag insåg jag har massa mer att ta reda på

inom perenna växter, ja alla andra växter med.

Är dock glad att min granne fann dessa vild tulpaner

som hon fann av en ren slump....

 

 

 

Nu ska jag be till högre makter att frun

är nöjd med dagens födelsedag och att hon vill förvisa

vår son till skolan imorgon.

 

 

Sköt om er...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards