•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Michael - 3 maj 2016 14:38



Annat kan man inte säga just nu...

 

 

Kullagren är nästan utslitna och tankespiralen

snurrar som ett hamsterhjul.

Har massor som jag vill göra nu och vissa saker gör jag

som kroppen lider av dagen efter.

 

 

Ska vila kroppen och knoppen tills grannen ringer

för då ska vi köpa sand och hon ska ha nya stenplattor.

Sen hem och lägga färdigt hennes framsida så den blir klar.

Man får ställa upp och hjälpa till när man själv får hjälp

när kroppen skriker efter konstgjord andning...

Eller som jag brukar säga " Svälj huvudet & byt kropp "

 

 

Planerna är som sagt många men man får ta en sak i taget.

förut tröttnade hjärnan av att ständigt gå på högvarv

och det gjorde mig galen och höll mig ibland vaken

kanske 30-32 timmar i stöten. Nu när man kryper runt i

trädgården somnar jag oftast utmattad på både gott och ont.

 

 

Måste helt enkelt finna mina begränsningar !!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards