•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 maj 2016

Av Michael - 20 maj 2016 13:03


Har fortfarande inte vant mig vid tanken av att vara "Morfar" och kanske kommer det när viruset släppt så man kan få träffa den lilla skruttan 3 äpplen hög och söt som spunnet socker.



Känns som att när de klippte strängen mellan dotter och barnbarn så växte den fast mellan dotter och mormor för nu vill hon inte släppa taget om sin mamma.Sen sa någon att nu kommer det bli dyrt. Att hon kommer överösas det har jag redan insett så kanske tur Nellie har en varm, givmild släkt runtom sig...

 

 

Sen ska kärlek inte endast mätas i gåvor

men ibland kan det bli svårt. Kom på mig själv idag

på Netto av alla butiker letade jag efter gosedjur eller

något annat gulligt.

 

 

Nu får de bli lite vila.

Skallen har bultat i 3 dagar nu och halsmusklerna

har fått bekänna färg efter allt konstanta hostande....

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards