•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 juni 2016

Av Michael - 9 juni 2016 20:27




Kommer få en present imorgon.

Måste ha gjort något bra eftersom jag

ska belönas på detta sätt.

 

 

Vet redan vad det är men inte varför jag

ska få den. Känner en enorm tacksamhet och ser fram emot

att få vårda om denna gåva med glädje.

 

 

Sonen slutade 1:a året på gymnasiet idag och kom hem

solbränd efter gårdagens bad med orden

"äntligen fri från bojjorna" så kunde jag inte med att

säga han att det är 3 år kvar.

Nu har VI 3 månaders lov med sovmorgon tills den

18:e Augusti....

 

 

Ska försöka klara av en del på baksidan.

Hustrun jobbar så då kan man göra småprojekt.

Har med grannens hjälp startat min "masktillverkningsverkstad" genom att sätta pallkragar

som endast ska innehålla gräsklipp och löv sen får vi

hoppas det blir "fiske-maskar" till sommarens mete.

 

 

Ska väl göra lite i andra trädgårdar med

men om det blir fysiskt eller hjärnan som ska jobba

återstår att se hur kropp & kropp mår för tillfället.

 

 

Sleep tight

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards