•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 augusti 2016

Av Michael - 24 augusti 2016 15:38

  Fann dessa på komposten...

Gillar inte Pelargoner det minsta men andra gör det så nu ska jag och grannen försöka rädda livet på dessa gröna skönheter.

Kommer nog överleva med lite vatten och kärlek hoppas jag.

 

 

  Även jag fick ge och dela kärlek med mitt söta barnbarn på besök. Morfar fick mata 2 ggr sen var hon med och byggde upp tälten till festen på fredag. Fanns små ledsna stunder men då tog mamma upp mobilen och spelade vaggvisor och då sken hon som den solstrålen hon är och man kan tro hon sjöng med...

 

 

Även morfar fick henne på gott humör genom att sätta igång

55" tv:n och visade henne Bamse. Hon satt som fängslad även då.

Man längtar redan efter det lilla söta flickebarnet så man går gosa, snosa och pussa på... Man smälter av leendet

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards