•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under augusti 2016

Av Michael - 8 augusti 2016 15:12




Regnskurarna avlöser varandra men shortsen sitter på.

Tempen får allt sjunka lite till innan jag sadlar om till långa byxor igen.

Ganska bra att det sänds OS nu på tv för dom som kan se.

Annars lyser flitighetens lampa här hemma och man kan bara hoppas

att det löser sig med alla projekt vi håller på med.

 

 

Man försöker få sålt så mycket det går.

Kostar pengar att ta en heldag i Göteborg och Universeum hoppas vi på.

Vi får se hur det kommer lösa sig, ska gå genom de mesta här hemma med

lupp och förstoringsglas...

 

 

Men men nu blir det andra halvleken i en sport jag normalt sett inte

ens lyfter ögonbrynen för (Handboll) och Sverige leder med 16-15 och vi får

hoppas dom vinner...

 

See yaa

Av Michael - 5 augusti 2016 21:06




Har inte haft vare sig lust, tid eller ork.

Gamla minnen sköljde över mig och man blev påmind

om både bra och dåliga minnen.

 

 

Dom dåliga minnen tog hårt och jag var nära att.....

Ja ärligt gå till kyrkan och be om syndernas förlåtelse och sen skriva en bok om det. En bok om mina 10 år på området Poppelvägen.

"Damn proud" skrev någon om stället och visst var det roligt.

Synd man fick dåligt rykte trots att man oftast inte var i närheten.

 

 

Kanske lider man numera efter sviterna då man

fick skallen dunkad i betonggolvet 10-15 ggr innan min far fick

plågoanden ifrån mig. Hade nog mina värsta år i låg/mellanstadiet och kanske en bit in på högstadiet och dom ärren kommer jag få leva med tills trä-fracken spikas runtom mig.

 

 

Det är djupa ärr och när dom kommer upp till ytan

bränner dom som syra.

Men nu får vi försöka se framåt och hoppas dom minnena håller sig undan.

Leo ylar på baksidan så jag misstänker det doftar löptik eller så saknar han sin flickvän Daisy...

 

 

NU packa bilen inför morgondagens Loppis...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards