•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under december 2016

Av Michael - 7 december 2016 22:03




Fick ta ett steg tillbaka från kanten idag.

Morgonen startade i kaos men lugnade ner sig allt eftersom.

Orkat göra ganska mycket trots att vi båda har sargade

besvärliga ryggar just nu.

 


Som om det inte räckte med allt jag dras med.

Detta har stått på arbetsschemat idag.

  • Dammsugit köket.
  • Hängt upp snöbollar i syrenen.
  • Handlat.
  • Sålt kökssoffan.
  • Hittat nya stolar.
  • Lagat mat. (Potatis med Pannbiff)
  • Hjäpt grannen med taklampa.

 

Kan medge att ryggen, nacken och foten har fått nog.

Buken full och lätt huvudvärk på ingång

så får jag nog bekänna mig besegrad.

 

 

Carina Eriksson...(Snälla MAS)

Hur lång tid innan Ritalin börjar påverka kroppen?

Behöver stilla kugghjulen en aning just nu.

 

 

Sov Gott

 

(Glöm inte av)

 

M & M BRODERIDESIGN

Av Michael - 6 december 2016 21:24




Vet inte om det gäller min fot...

Visst den ser ut att läka på ovansidan men mellan

tårna och undersidan är det värre med.

 


Läcker vätska och blod om vartannat och luktar lik.

Om det är vätska eller var som doftar får jag fråga imorgon.

Måndag, onsdag, fredag skall foten läggas om och det tar kanske 20 minuter efter varje möte så blöder det igenom omläggningen.

Dagen efter kommer likdoften och det är ingen skön doft.

 

 

Psyket skall medicineras med nu så jag hoppas verkligen

att detta kommer hjäla mig för denna dagen har jag varit nära kanten inombords. "utsidan ler men insidan har skrikit på hjälp"

så nu blir det Ritalin, Citalopram & Zolpidem några dagar så kanske jag kommer i fas.

 

 

Blir nog antibiotika igen och så hoppas jag att

foten blir bättre. Vill inte bli dålig över julhelgen

och spendera jul på akutmottagningen kvittar för min del.

 

 

Imorgon blir det tvättstugan hela eftermiddagen/kvällen och sen ska vi göra oss av med kökssoffan som är såld.

Ser fram emot att finna nya/nygamla stolar att måla,klä om

och få mer plats i köket.

 

 

Men nu... wish u goodnight

 

Av Michael - 4 december 2016 20:17




Man skulle kunna tro man sett "crop circles"

och spanat efter UFO:s under en veckas tid.

 

 

Har pysslat, bundit och känner mig rund under, över

bakom ögonen men nu är det slut. Sålde 5 kransar och försöker

kränga de 3 sista men har inga förhoppningar.

 

 

Ryggen har fått ta stryk efter skogspromenader, granjakt, mossa,

stenar, "stock och sten med mossa" och med STOR hjälp av min vän och granne har jag t.o.m lyckats få upp en gran i trädgården.

 

 

Idag har varit en riktigt jävlig dag med värk, sockerfall och humöret har exploderat ut över alla tyvärr. (FÖRLÅT)

Men nu har jag mat i magen och sockret verkar resa sig till normala nivåer igen tack och lov.

 

 

Sjukt tacksam för mycket... Kram till DIG

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards