•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 januari 2017

Av Michael - 4 januari 2017 23:34



Blir allt glesare med inlägg

allt glesare med läsare så finns det en mening med att fortsätta?

 

 


Är det så att man efter 10-års bloggande ska lägga ner?

Närmar mig 50-strecket och är ingen modebloggare som endast

ser till utseendet och inte vem personen är.

 


Säg gärna din mening om du bryr dig.

 

 

Har försökt intala mig att detta året ska vända och 

det har väl inte börjat sådär väldigt bra.

Inte bara utanför som snöstormen härjar utan det pågår en virvelvind

på loftet.

 

 

Men men...

Skam den som ger sig.

Det jämnar väl ut sig sa han som sket på sadeln.

Får bli sängen nu så jag orkar med morgondagen. Ska bli kul att hjälpa

vänner så gott jag kan och förmår.

 

 

God natt

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards