•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 januari 2017

Av Michael - 10 januari 2017 00:08




Var inte alls meningen att skriva nu

men som det snurrar där uppe så var jag tvungen att

lätta på trycket en aning.

 

 

Hjärnan skenar som ett ånglok utan förare just nu

och egentligen är det jag som ska styra men det blir inte

alltid som man tänker utan nu styrs jag av någon/något annat

och DET har jag svårt för att acceptera.

 

 

Men för husfridens skull får man helt enkelt svälja 

sin stolthet och gå vidare. Svårt sitta still, svårt vanka

fram och tillbaka och trots klockan är som den är (nerbäddad)

så vill jag framskrida med massa saker.

 

 

Hjärnan bygger saker som sen kliar i fingrarna men skulle jag börja så dröjer det inte länge för än jag inser det är för sent att påbörja såna saker.

 

 

Visar sig dock att jag har fått sovmorgon

så det blir att försöka sova snart och sen vakna med samma 

iver som rusar runt i kroppen nu.

 

 

Önskar er & mig själv en riktigt god natt.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards